Alfavox wziął udział w tegorocznych międzynarodowych targach call center w Berlinie. Podczas Call Center World reprezentanci firmy odbyli wiele spotkań z obecnymi i potencjalnymi klientami, wymieniając się doświadczeniami, dzięki czemu umocnili istniejące i nawiązali nowe więzi biznesowe. „To zaowocuje w niedalekiej przyszłości ścisłą współpracą” – prognozuje Janusz Tomiczek,...
W tegorocznych targach Call Center World uczestniczyły setki menedżerów i przedstawicieli firm z branży call center. Dominowali reprezentanci rynku niemieckiego, a także polskiego, tureckiego, skandynawskiego, brytyjskiego, włoskiego oraz wschodnioeuropejskiego. Dzięki temu Alfavox mógł nawiązać nowe kontakty na rynkach, na które zamierza wprowadzić swoje rozwiązania.
– Systemy z rodziny alfa wzbudziły zainteresowanie m.in. wśród Włochów, co zwiększa naszą szansę na zaistnienie na rynku włoskim – komentuje Janusz Tomiczek.
Eksperci Alfavox przeprowadzili dziesiątki rozmów i prezentacji dla zainteresowanych rozwiązaniami alfa. Wspólnie z niemieckim partnerem, firmą absolute.contacts, Alfavox nawiązał kilkanaście interesujących znajomości z firmami, które wykazują chęć współpracy, partnerstwa lub zakupu systemów alfa.
– Nawiązane nowe kontakty biznesowe pozwalają nam z dużym optymizmem patrzeć na przyszłość firmy i nasze plany ekspansji zagranicznej. Dzięki współpracy z poznanym podczas CCW przedsiębiorstwami otwiera się przed nami wiele nowych możliwości, które na pewno doprowadzą do kolejnych zagranicznych kontraktów – mówi Janusz Tomiczek.
Udział w targach to nie tylko nowe kontakty, ale również prezentacja firmy Alfavox i jej rozwiązań na międzynarodowym rynku call center. Obecność przedsiębiorstwa z Bielska-Białej na tej skali prestiżowej imprezie potwierdza światowy poziom działalności i konkurencyjności Alfavox.
Call Center World to największe międzynarodowe targi w branży. W tym roku odbyła się XIV edycja impreza, w której udział wzięło niemal 8 tysięcy uczestników.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/to-byly-bardzo-owocne-targi8221-alfavox-o-udziale-w-call-center-world-2012